''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

29 Apr 2011

Znakovi pored puta Erdevik

Izmedju desetine emaila koje sam nedavno dobila objavicu dva koja su jako zanimljiva.

Draga Bebo,

Pisem ti iz Australije. Pronasla sam tvoj blog spot slucajno i mnogo mi se svidio i mislim da je mnogo realan a i nadam se da sa svojim iskustvom mozes da mi pomognes sa savjetom.
Ja sam trenutno peta ili poslednja godina arhitekture gdje je studiram u Melburnu. Sad imam 23 godine a dosla sam sa svojom familijom u Australiju 1998 a inace smo izbjeglice iz Hrvatske. Bila sam u Srbiji preko zimskog raspusta ove godine da bi nasla ideju za zavrsni rad na fakultetu krajem ove godine. Mislila sam na obdovu zapustenih sela i povratak mladjih ljudi na poljuprivredu. sta mislim sa tim je kuce, skole, bolnice gdje bi isle uz to naselje da bi omogucile povratak ljudi. uzela sam povratak na poljuprivredu kao pocetnu stranu. ztjela sam da te pitam ako znas gdje ima mogucnosti u srbiji da se mladji ljudi pocnu da vracaju na zapustena sela ili ikakvu informaciju sto mi mozes da kazes sto mislis da bi mi pomoglo. ja se zahvaljujem u napred i ako ne mozes da mi das savjet. sve sa srecom i nadam se da i ja jednog dana budem toliko hrabra kao vasa familija.
Puno pozdrava
Jelena




Upravo sam naisla na Vas blog, kojim sam se mnogo odusevila! Moj verenik i ja smo pre par meseci kupili salas u Vojvodinu, podrucje Bela Crkva. Kako nam je stiglo prolece, tako i mi pocinjemo polako da renoviramo napusteni salas. Mi smo inace iz Kovina.

Raduje me da vidim druge kako se vracuje seoskim zivotom, koji polako odumire.
Obozavam da posecujem nasa vojvodjanska sela, i tuzi me pogled na rusevine od starih kuca. Ja imam 27 god. i rodjena sam u Banatu, ali odrasla u Americi. Pre 3 godine sam upoznala mog sadasnjeg verenika i od tada zivim malo ovde, malo tamo. Salas smo sasvim "slucajno" kupili, magda ja u slucajnost bas i neverujem, sve ima svoje! Cudan je put zivota, gde sve moze da odvede coveka...

Kako ste dosli na tu ideju da se vratite selu? Kako napredujete sa selom, dali dolazi narod? Kako tece zivot na selu? :-)
Posto sam tek nasla Vas blog, nisam stigla da procitam mnogo, ali morala sam odmah da Vam pustim email! :-)

Pozdrav

Ines Miladinov

No comments:

Post a Comment