''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

7 Apr 2011

Deda Ceda Punos - Erdevik April 2011


Cedomir Ceda Punos....

Prolece je i Deda Ceda Punos, moj komsija je izneo stolicu na ulicu i druzenje pocinje... Prvi put kada sam dosla u Erdevik i prosetala ulicom Zivojina Misica susrela sam se sa Cedom Punosem, koji je sedeo na ulici ispred svoje kapije... pusio lulu.. i tako razmenili smo duvan, on mi je dao svoj duvan koji uzgaja u basti a ja njemu Golden Virginiju koju sam donela iz Engleske. To je bilo proslog leta u Avgustu i od tada uvek se druzimo kad se nadje vremena i iskustva se razmenjuju.
Deda ima smisla za humor i uvek se nasmejem....Nasmejem se dedinim recima kad kaze da je kupio seib vikendicu i ceka kada ce da se preseli ... ili kad kaze kad bude slavio 100ti rodjendan onda ce na raznju okrenuti vola.... i uvek doda da se volu raduju mnogi ....

No comments:

Post a Comment