''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

29 Apr 2011

U MOJOJ GLAVI STANUJEŠ

London Juli 2010 sa mamom i Sekijem
na dan naseg putovanja u nepoznato...


Kakva poza ...hahaha
Erdevik April 2011



Posle gotovo 9 meseci po prvi put sam se susrela sa sestrom - mojim dragim Sekijem.
Mnogo smo se promenile, ja sam smrsala a Seki se udebljala pa smo se smejale , umesto da bude kontra da se ja udebljam.. ona se udebljala i kaze da bi mogla da bude prava Sremica.( bez uvrede Sremicama, ovo je samo sala)

Seki je izjavila da je ovo mesto kao iz njenih snova, jer ima malo brda i sumu, a i ona se zaljubila u ove stare vojvodjanske kuce.

Razgovor sa sestrom mi je jako pomogao da izkristalisem dileme i da se resim nekih zabluda koje su tinjale u meni.

Bilo je i suza ali mnogo vise smeha, i obje smo dosle do zakljucka da se treba smejati , i to sto vise ...Jedne noci smo ostale do 6 ujutru i pile Pelinkovac, i experimentisale sa Erdevickom lozom i smejale se kao lude. Noc je bila topla i nas smeh je odjekivao Erdevikom. U ranim jutarnjim satima smo ukljucile radio i pronasle neku stanicu i bas u tom trenutku voditeljica je citala neciju poeziju. Nismo znale ciju..???
Zapamtile smo samo jednu recenicu jedan dio koji je verovatno bio srz svega sto smo pricale ''U Mojoj Glavi Stanujes...

U mojoj glavi stanujes...

znaci nisi samo u mojoj glavi, ne lebdis, ne samo da postojis i zivis tu stanujes...

Tu smo pocele da razgovaramo o pojimu stanovanja o kohabitaciji i zivljenju zajednickom ali u nasim glavama.
Razlika izmedju boravista i prebivalista nikad mi nije bila jasna.... *
Znaci dosli smo do stanovanja u kojem se stvari unose i iznose i gomilaju i sakuplja smece i baca u tom stanovanju ima i ljubavi i svadje i svega sto nam treba i netreba ... a sve to se desava u nasim glavama..

Kako je to samo lepo receno ..u mojoj glavi stanujes...ali nije receno ''boravis ili prebivas'', a onda smo pocele razmisljati o bespravnom useljenju i o osobama koje tu stanuju u nasim glavama bespravno koje smo usvojili ili koje su u postupku usvojenja, osobe koje smo mi uselili bez njihovog znanja ili odobrenja. Neko ko ima vidik na nase misli... Koga mozemo pustiti u nasu glavu .. da tu stanuje...a ne samo da boravi ili prebiva... da bude sretan ili tuzan.. da bude zamisljen...da ga ucimo nekim stvarima, i da naucimo nesto .. sa kojim mozemo da sanjamo.. da se smejemo...da patimo.. da mastamo... da se nadamo...I dosle smo do zakljucka da svi imamo nekoga koji stanuje u nasim glavama... neko ko nam je drag, ponekad blizu a ponekad i dalek, ponekad nedostupan, ponekad nedostizan ....iako stanuje i pravi nered u nasim glavama....

U mojoj glavi stanujes ... pronasla sam autora i evo ovde prenosim njegove stihove

U MOJOJ GLAVI STANUJEŠ

U mojoj glavi stanuješ: tu ti je
Soba i mali balkon s kog puca
Vidik na moje misli najtananije.

Ponekad slušaš kako mi zakuca
Srce ko živi leptir iz kutije.

Ja ti odškrinem vrata: niz basamake
Silaziš u vrt za kog niko ne zna.

Na povjetarcu lebdiš poput slamke.

(Dok za to vrijeme, možda: neoprezna
Stojiš na nekom rubu, ispred zamke…)

Nekad (u mojoj glavi dok baš skačeš
U morsku pjenu, ispod sunca, gola)

spazim te kako po kiši preskačeš
Barice i sva u blatu do pola
Žuriš na posao s licem ko da plačeš.

Prolazi dan za danom i sva svota
Vremena tvog se po dva puta zbira:
Pa pola oko moga klupka mota.

Vidim sa tvoga lica punog mira
Da ne znaš kako živiš dva života.

U mojoj glavi stanuješ i dubiš
Crne i bijele hodnike za moje
Misli: kako mi bježiš il me ljubiš?

Van tebe druge misli ne postoje.

Samo dok spavam ti se nekud gubiš…

Stevan Raičković


*

Koja je razlika između boravišta i prebivališta?

Članom 4. Zakona o prebivalištu i boravištu građana ("Sl. Glasnik SRS" br. 42/77 i 25/08 i "Sl. Glasnik RS" 53/93..33/99), propisano je da je prebivalište mesto u kome se građanin nastanio s namerom da u njemu stalno živi, a boravište mesto u kome građanin privremeno boravi van svog prebivališta. Shodno navedenom, neophodno je da građani imaju prijavljeno prebivalište na teritoriji Republike Srbije kako bi izvršili prijavu boravišta na teritoriji iste.


I OPET MI NIJE JASNO.........



1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete