''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

21 Feb 2011

Rodjendani ..... Borin i moj.... u Erdeviku..i Novom sadu





Teta Ljubina kreacija . Jos jedna rodjendanska torta za mene i Boru od Ljube Karanovic




Boro Plemic i Torta


Prestala sam da brojim godine. Vec godinama ih ne brojim. Pretesko je sve te godine zapamtiti i ponekad zaista i neznam tacno koliko sam provela godina na ovoj zemlji.. ali moja majka to uvek zna i nikad ne pogresi... iako ovih zadnjih godina sam pozelela da je uhvati malo senilnosti kad su u pitanju moji rodjendani... a i njeno misljenje da i ne treba da se brinem o godinama jer vecinu sam provela ne na zemlji nego u oblacima...


Ove godine sam cak i datum pogresila i dan ali je bilo lepo opustiti se i provesti jedno vece i dozvoliti malo ludosti i nadati se da ljudi nece zameriti jer ''mi je rodjendan''. Citava farsa oko rodjendana je pomalo promasena . Od kada imam decu sam dosla do zakljucka da majke trebaju da dobiju poklone na dan rodjenja svoje dece.... a ne deca... iako znam da ce mnogi da me osudjuju sto tako mislim ...


Aleksandar Gredo






Mica Apelic , Zarko i Milena , Novi sad 19/02/2011



Marina i Jelena u zamisljenoj fazi...


Milena i Zarko u happy fazi...


No comments:

Post a Comment