''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

21 Feb 2011

MALI a veliki problem i Najlon Pijaca


Daniel i Mali

Evo posle neprospavane noci , posle neprekidnog lajanja, skicanja i brige o psu kojeg je Daniel i Alexander usvojili juce na pijaci , i nazvali paradoksalno ''Mali'' postao mi je VELIKI problem.
Juce, u Novom sadu, su otisli na Najlon pijacu da vide pse i ostale zivotinje i tu ih je uhvatio trgovac koji im je prodavao psa za 1000 din ali im je rekao ako su pravi kupci .. mogu ga dobiti na poklon. Po vrh toga je rekao da je pseca majka poginula, i kada ga je Alex pitao da li je je to Labrador covek je odgovorio naravno da je labrador.Da su deca pitala jeli ukrsten sa majmunom , verovatno odgovor bi bio DA.

Iskusenja koja su bila postavljena maloj deci su bila prevelika i oni su ga stavili ispod jakne i doneli kuci. Koja je to odgovornost coveka koji tako prevari decu da bi se on sam resio problema....Kuce je samo 4 nedelje staro i majka mu nedostaje....

Beba zvana Mali je stigla kuci .. a ja sam vec odavno izgubila sve zivce sa malom decom ukljucujuci i pse...

Danas sam odlucila da moram da nadjem ''dom'' da udomim ovog malog psa.

update...

23/02/11
Mali jede kao lud i sretan je sa nama... odustala sam od trazenja novog doma .... lud je razdragan i prestao je da place nocu... jede dobro i Sonic ga je usvojio i poceli su da spavaju skupa....

26/02/11

Mali samo jede i uvek je gladan. Vise ne laje nocu i miran je. Kao mala loptica. I dalje je prijatelj sa Sonicom i zajendo spavaju, verovatno zbog minusa koji je bio nocas. Igra se sa decom napolju i sneg je 3 puta veci od njega.

27/02/11
Mali


No comments:

Post a Comment