''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

17 Feb 2011

Mira Janjic





SLike u pozadini su slike Veslinke Mclarnon - 08 Dragan, Milena , Mira i Alex

Evo danas mislim o mojoj dragoj prijatlejici Miri Janjic. Setih se vremena kad smo radile u Energoinvestu u Rasklopnoj opremi u Lukavici davne 86 + i kad je Mira bila trudna sa Draganom (Prva sa leva) ... obicno oko 2 sata smo isli u Mirinu kancelariju i pljackali njen sto jer uvek je imala dovoljno hrane u ladicama da nahrani vojsku... secam se jedamput je imala punu kesu cvaraka koje smo joj uzeli i doneli u moju kancelariju.

Noc posle tog dana cu zapamtiti zauvek.... bilo je povracanja i muke jer cvarci nisu smoki a mi smo ih jeli kao smoki......

U to vreme delila sam kancelariju sa Misom Coricom koji je bio sef financijke sluzbe. On je retko tu boravio jer je pomagao platnom prometu da se sve uradi na vreme i da se virmani odnesu u banku i SDK ( Sluzbu drustvenog knjigovodstva)....

Kancelarija u kojoj sam ja raidla je bila mesto okupljanja.
Mesto u kojem su navracali svi koji su bezali od posla i obaveza.
Mesto koje je sluzilo za sklaadiscenje prevelike kolicine alkohola. Secam se brace Karic koji su dolazili i molili nas da platimo racune a pri tom donosili boce i boce alkohola da nas ''caste''.

Nisu samo Karici dolazili dolazili su mnogi u vreme visokih kamata koje su rasle svakodnevno i kada se na glavnicu obracunavala kamata na kamatu i kamata opet na kamatu i tako unedogled ....

Od kada sam u Erdeviku uspomene i secanja naviru i uvek se secam neceg is proslosti.... Mira svih ovih godina ja ostala nepromenjena u pozitivnom smislu i nedavno boraveci kod ujaka u BG sam na zidu videla sliku Jelene ( druge Mirine Kcerke)koju sam slikala davne 86....

No comments:

Post a Comment