''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

16 Feb 2011

LJUBA KARANOVIC - the most kindest women in the whole world.....




Kada smo po prvi put upoznali ''tetku'' Ljubu moj mladji sin Danijel je uskliknuo : - Mum, this is the most kindest women in the whole world...!!!!! ( u prevodu ...mama ovo je najljubaznija zena na citavom svetu... )
i tako kako je Daniel opisao i ja sam isto pomislila i eve posle svih ovih traganja, posle sest meseci provedenih u Erdeviku, posle suza i smeha, neprospavanih noci i svega sto se zbilo jos uvek nasa draga teta LJuba nosi titulu najljubaznije zene na svetu.

Neznam odakle da pocnem iako silno zelim da napisem nesto a toliko toga ima... od prvog susreta sa Ljubom, njena nesebicnost i spremnost da pomogne bila je deo nas.
Kazem mozda iako duboko verujem da je vecina stanovnika u selu Erdevik nas gledala kao vanzemaljce i nedefinisane karaktere koji su zalutali u Erdevik, tetka Ljuba nas je prihvatila kao najrodjenije sa izuzetnim razumevanjem za nase ''nedefinisane'' i pomalo sirove snove da se nastanimo u nekom selu u Vojvodini i provedemo neko vreme.

Ljudi su se cudili sto smo dosli neki zaprepasceni realnoscu da smo ostavili London iza sebe, dobru skolu u koju su deca isli, ja posao profesora na koledzu i muza kojeg volim.... Ljudi nisu i dan danas nemogu da shvate i prihvate nasu znatizelju za novim. Mnoge stvari ni mi nismo mogli da shvatimo niti da prihvatimo niti su nam ideje bile iskristalisane na pocetku ....

Blagoja Apelic rodjen u Ljubi i vecinu svog zivota je proveo u Erdeviku kojeg su deca nazvala Bil mi je jedamput rekao i naravno sa pravom '' da ovaj experiment sa decom i svim ostalim moze da se zavrsi na vise nacina....''' ali na ovom putu istrazivanja samih sebe naisli smo srecom na Ljubu koja nam je pruzila utociste vise od cetiti meseca dok smo se borili sa majstorima, renoviranjem kuce i prilagodjavanjem... Eksperiment se jos nije zavrsio i zivot tece dalje ....

Ljuba je proslavila i napravila najlepse torte za rodjendane moje dece.Napravila najbolje ruckove sa najboljim pomfritom (izuzev Kalamovog i Sasinog -Danijelove reci) i jos uvek kao zvezda nas prati i tu je uvek da nam pomogne.

Jedna od retkih i izuzetnih osoba koje sam srela u svom zivotu.Nasa draga teta Ljuba......





No comments:

Post a Comment