''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

11 Jul 2013

GALIJA DODIRNI ME


......u tebi je Vojvodina zaspala....


DODIRNI ME ulje na platnu .. VMclarnon 2013



GALIJA DODIRNI ME


Gledam te nekim drugim ocima 

upravo onako kako ne treba 
U tebi je Vojvodina zaspala 
Sto izvora nigde obala 



I ne shvatam sta mi se desava 

Nedostaje mi rec koja resava 
U tebi je neka tajna ostala 
Ko muzika starih majsotra 



Ref 2x 

Dodirni me sasvim slucajno 

poljubi me filmski nestvarno 

I najlepse kad je prestani 
Okreni se i nestani 



Osecam nesto cudno u vazduhu 

Ceo svet na jednom jastuku 
Na postelji od punog meseca 
Nikom se ovde ne spava 

No comments:

Post a Comment