''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

9 Mar 2011

"mi moramo njegovati naš vrt‘....


Ujutru kad deca odu u skolu imam malo vremena da razmisljam. Razmisljanje je postao veliki problem jer sa dva decaka koja su u konstantnoj borbi za vlast, u konstantnom dokazivanju ko je pametniji i ko zna vise ... tesko je misliti, a o razmisljanju da i ne govorim. ( moram da napomenem da je mala razlika u uzrastu izmedju moja dva decaka, samo 21 mesec ),

I tako razmisljam jutros o o basti jer me je jucer moj prijatelj pitao a sta cu sa bastom??? Moram misliti na vreme.. i to me navelo da se setim i razmiljam o Volterovom Candidu i njegovoj basti jer sunce je napolju... i ptice pevaju .. prolece samo sto nije doslo .... Voltaire sugerira da čovječanstvo treba se zauzimati za dnevne aktivnosti, a ne razmišljati o takvim stvarima da čovjek ne može istinski razumjeti, zato je rekao, "mi moramo njegovati naš vrt‘. ... a Ja se nadam da cu nesto pametno smisliti do kraja ovog meseca...

Nadanje i nada je jako vazna i potrebana ali je rad bez teoriziranja, naravno, mnogo potrebniji , ali da li postoji uzludnost odrzavnja filozofije optimizma kada je nemoguce uspostaivti harmoniju izmedju potreba i onog sto zelimo i onog sto hocemo ?????.

Voltaire takodje sugerira da ... "rad nas pošteđuje od tri velika zla:. dosade, poroka i potrebe" .

Dosada.....

Porok....

Potreba....

Dovoljno razmisljanja za ostatak dana ....

No comments:

Post a Comment