''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

9 Mar 2011

Cherry Nawamarat








Danas sam se obradovala jer mi je Cherry poslala poruku... setila sam se vremena kada smo skupa odrzavale workshopove( kreativne radionice - ART Theraphy) u Brent Mind i radile sa ljudima koji su imali depresije i razne mentalne probleme. Davno je to bilo .. mozda sedam ili osam godina je proteklo od tada .... Radile smo volonterski 2 puta sedmicno i mnogo toga naucile.... Secam se jednog stairjeg Irca Johna koji je slikao Kuce i samo Kuce .. uvek .. bez obzira na temu koja im je bila data.. a onda jednog dana kroz pricu sam saznala da je on bio gradjevinac da je imao nekoliko kuca ... i da ih je dao svojoj deci... i kada se razboleo ostao je sam na ulici... Brent Mind mu je pomogla da nadje neki privremeni smestaj... ziveo je i delio stan sa par beskucnika.... covek koji je radio citav zivot ... covek koji je izbacen na ulicu ... i prepusten ulici i sam sebi.. covek kojem je oduzeto pravo na ponosan zivot... zaboravljen od dece... koja zive u kucama koje je on stvorio i posteno stekao ..... i to mi zovemo zivot..... seta me uhvatila jutros u Erdeviku ..... slika tog coveka u sivom dzemperu i prazninom u ocima ce verovatno ostati u meni do kraj mog zivota .......



MInd Workshop(http://www.brentmind.org.uk/) Photograph by Veselinka Mclarnon
( some of the service users at that time)

Sada Cherry radi u Tajlandu sa ljudima sa koji boluju od raka i sa decom koja su bez roditelja i kojima treba dodatna psiholoska njega.

I o svemu kad razmisljam setim se ''dodirivanja linija zivota ''........

No comments:

Post a Comment