''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

2 Sept 2015

Moja najdraza osoba na svetu

Colm

Colm je moja najdraza i najlepsa osoba na svetu.
On je moja radost, moja sreca, moja ljubav, moja podrzka i covek koji je uvek verovao u mene cak i moje cesto neobicne ideje ali uvek je smatrao da nisu ni nestvarne.
Odvojenost  u zadnjih pet godina mi je pomogla da spoznam vrednosti nase povezanosti, da spoznam dubinu, sirinu i visinu nase ljubavi.
Colm je jedan neobicno dobar covek, bez trunke iskvarensoti sa neverovatnom ostrinom u merenju ljudskih vrednosti.
Njegova lakoca postojanja i njegov odnos prema roditeljima, deci. meni, prijateljima je , ponekad pomislim pravo majstorsko delo.Jer uspeva da odrzi ravnotezu sa samim sobom, svojim osecanjima, osecanjima prema roditeljima, prema deci i svima koje poznaje.
Njegova vesela pozitivna priroda, njegov smisao za humor, njegovo rasudjivanje i spoznavanje situacija i ljudi je veoma retka, ponekad pomislim da nikada nisam upoznala nekoga slicnog njemu.

Sretna sam sto sam ga upoznala, sto je deo mog zivota, i sto moja deca imaju oca kao sto je on, jer im daje stabilnost i uci ih vrednostima koje mnogi drugi roditelji zanemare.

Moja najveca ljubav i najdraza osoba na svetu.


No comments:

Post a Comment