''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

13 Apr 2012

Moja radost. Aleksandar Aca Stankovic mi je poslao najlepsi poklon

pre par dana Aca mi je poslao najlepsi poklon svoje tri slike koje imaju izuzetan kolorit, odlicno resenu kompoziciju i sto je najzanimljivije ova slika me podseca na ulazaku erdevik i to je ta slika u mojoj glavi koje se secam kad sam prvi put dosla u Erdevik. Nisam je bas dobor slikala i reprodukcija nije bas najbolja jer u prirodi boje us izuzetno jake .

Vise radova se moze videti na http://www.mojagalerija.rs/autor/radovi/stankovic_aca
 
Stankovic Aleksandar ,
dipl. arh.
Diplomirao na “Fakultetu primenjenih umetnosti i dizajna” u Beogradu na odseku za Unutrasnju arhitekturu. U toku studija bio stripendista “Fondacije Republike Srbije za talente” i “Zepter fondacije – Fond Madlena Jankovic”.
Ucestovovao na mnogobrojnim internacionalnim i domacim konkursima iz oblasti dizajna i arhitekture gde je dobitnik


nekoliko nagrada.
Od 2005 god. samostalno se bavi ilustracijom, slikanjem, grafickim dizajnom i arhitekturom.
Saradjuje sa firmama kao sto su: “Ogilvy and Mather”, “ABB - Expro”, “Cassina”, “Knoll International”, “Alias”, muzejima - “Muzej primenjenih umetnosti” u Beogradu na postavci izlozbe “Klasici moderne” i pise za casopise “Enterijer” i “Kuca – Stil”.




http://www.mojagalerija.rs/autor/radovi/stankovic_aca

Aca Stankovic

http://www.serbianaart.rs/sr/slideshow.php?id=74

No comments:

Post a Comment