''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

2 May 2011

Poseta dragih prijatelja - Erdevik prolece 2011


Mira i Vesna su nam donele rucno nasarana jaja....

Vesna u basti Erdevik


Mira u basti Erdevik

Moje drage drugarice i bivse koleginice iz Energoinvesta su me posetile. Mira Janjic ekonomista zaposlena u Centalnoj banci u Sarajevu i Vesna Saraba jos uvek zaposlena u Energoinvestu u TTS u Lukavici, su me posetile i toliko smo se opet ismejale i evocirale uspomene o poslu i o ljudima sa kojima smo nekad davno radile ali naravno boravak nije mogao da prodje bez rada u basti. Mira je posladila jabuku sa nadom da cu JA docekati starost u Erdeviku i sedeti ispod jabuke a Vesna vinovu lozu da mi pravi hlad ispred kuce i sa nadom da cu napraviti neku bocu dobrog crnog vina tipa ''Vranca'' ( samo na zna na sta mislim)
Nadam se za par godina, da cemo sve tri, sedeti ispod drveta, piti vino i masirati se jabukovim sircetom.... hahaha


Probudile su setu u meni i tugu kad su otisle. Mnogo lepog vremena smo skupa provele u Sarajevu u osamdesetim godinama, bezbrizne su to godine bile i pune nade.. Sta se desilo posle toga svi znamo....

Njihov dolazak je ulepsala tetka Ljuba i Jelena Karanovic i naravno Sasa Aleksandar Gredo koji su napravili prekrasan rucak i rostilj za moje drage gosce. Posle veoma ukusnog rostilja smo se skupili i pricali do kasno u noc i smejali kao sto smo nekad znali .... Ovaj susret na neki nacin je bio spoj starog i novog i ljudi koji se nisu znali a toliko toga su zajednickog imali .


Ljuba Karanovic


Jelena Karanovic i Sasa Gredo





No comments:

Post a Comment