''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

14 May 2011

Aleksandar Gredo - Nije ovo nista.....


Aleksandar Sasa Gredo

Danas mi je Sasa pomogao da resim neke moje probleme, kao i uvek ... i dok razmisljam o njemu, pomalo besna jer nije hteo da dodje u Erdevik pokusavam da ga razumem. Ali kako razumeti jednog Sasu ili bilo kojeg umetnika a da ne budem nepravedna ... i sada  dok slusam Nessum Dorma, citam poeziju ... is Sasine knjige Vranilo...  i setim se nekog partija u Engleskoj kada sam stajala na balkonu i citala njegovu poeziju sa perikom na glavi i napravila pozorisnu predstavu od svega toga ....I gotovo da sam to zaboravila.. a videla sam snagu i neverovatnu igru reci u njegovoj poeziji .... i ljudi su aplaudirali u odsustvu umetnika .. i nisam to nikad mu to rekla do sada ...jer to se kao ''podrazumeva '' ali danas dok sam prebirala po stvarima donesenim iz Novog Sada, pronadjoh Sasinu Knjigu koju mi je poklonio 2008 u Novom Sadu. 
Sto je zanimljivo u svemu ovome je, da sam ja tu knjigu opet poslala iz Engleske a da se i nesecam... sto znaci bio je neki razlog i to debeo za to .... 

A vec danima  ga mucim sa istim pitanjima a ne samo ja nego i moja deca .. jer mi hocemo da on postane Erdevicki zet, jer ja imam neki sesir i tako zelim da ga pronosam a nikako da mi se ta zelja ostvari a deca hoce da on cesce dodje ovde jer on najbolji ponfrit pravi na svetu ( u odsustvu Calama)..

Setilla sam se neceg zanimljivog ... nedavno sam razmisljala da Jelena da bi pronikla u njegovo razmisljanje mora da procita svaku rec iz njegove knjige da bi razumela kako misli jer to je jedini nacin da mu se nadju ''olaksavajuce okolnosti'' za mnoge stvari... 

Tesko je uvek bilo razumeti umetnika u srcu ali i u stvarnosti  i sanjara koji sanja ... I ne samo da je umetnik sa recima nego je i talentovani drvorezac, dizajner mnogih stvari i najbolji drugar kojeg bilo koji covek moze da upozna.... 

Samo da je dosao danas U Erdevik da napravi dobar rostilj onda bi mu oprositli sve .....







Klik na sliku da se poveca ... Poezija iz Sasine kniige..


Klik na sliku da se poveca ... Poezija iz Sasine kniige..




No comments:

Post a Comment