''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

17 Jul 2016

pet godina

Evo opet se vracam na pet godina boravka u Srbiji. Pet godina je proteklo tako brzo da ponekad pomislim da je gotovo neverovatno. Prve dve godine bile su jako spore, jer sam zelela da zavrsim toliko toga a onda se vise i ne secam kako je vreme brzo proslo.

Moja percepcija vremena provedenog ovde je pomesana sa izmaglicom, i ako korisitm metaforu i kazem da je vreme proteklo kao reka, necu se sloziti sa tim, jer nije proteklo pored mene a nije ni kroz mene. Citav sklop raznoraznih dogadjaja je formirao neku vrstu razlicitih blokova koje su smestene u nekom virtualnom mom licnom svetu i ostavljene u vremenu koje je proslo.

Dok ovo pisem cvsto sam u sadasnjosti  I setim se dece koja su provela bezbrizno detinjstvo koja su odrasla u sigurnom i kad zavrsim ovu recenicu i ovo sto pisem i ovo sto mislim vec ce biti i vec u proslosti. a deca su vec gotovo odrasla i postali ''ljudi''
NIkako da uhvatim sadasnjost i zadrzim je bar neko''vreme'' jer sadasnjost je iluzija i postoji samo moje verovanje da postoji.









No comments:

Post a Comment