''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

7 Sept 2011

Tacno godina od kupovine kuce


Danas je tacno godina dana od kada sam kupila kucu. Znaci dosli smo u Erdevik 30 avgusta, deca su posla u skolu 1 septembra ja sam jos par dana lutala i razmisljala sta da uradim i onda sma odlucila da kupim nasu malu glinenu kucu i ugovor sma potpisala sa dedom Rajkom Kusalom tacno pre godinu dana na danasnji dan.

Ako se osvrnem natrag nemogu reci daje bila jednostavna godian ali bila je puna uzbudjenja , ushicenja i sto je najvaznije mnogo sam naucila ukljucujuci decu koja sada mogu da se sporazumevaju na Srpskom, imaju par izuzetno dobrih prijatelja, naucili su da plivaju, da se svadjaju i da pevaju na Srpskom.

Nedavno sam pocela da razmisljam da bi trebala da se zamenim sa Calamom i da on malo dodje ovde a ja da se vratim i radim par meseci i da cuvam dedu Calamovog oca. Najvise od svega bi volela da smo svi zajedno jer Colm i jako puno nedostaje a  pored toga bi volela da z\avrsim ovu moju novu kucu i da imama prostor za rad.

No comments:

Post a Comment