''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

19 Jul 2011

London kisovit 15 stepeni temperatura

 Photografije by Rade Rundic London - Willesden High road  july 2011 ( 5 min udaljeno od nase kuce u Londonu)

Dok se mi ovde borimo sa nesnosljivom toplotom i temeperaturama iznad 35 gotovo vec dve sedmice u Londonu hodaju u zimskim jaknama i bore se sa hladnocom i kisom koja svakodnevno pada. 

Iako se zalim na toplotu ali kad vidim ove slike i setim se hladnoce i kisa, onda mi nekako pocne da prija ovo vreme i zaista mislim da bi trebala uzivati u ovom vremenu jer leto brzo prodje.

Danijel mi je rekao pre neki dan da bi se vratio u Englesku odmah zbog komaraca koji su napast ovde i zbog Engleskog vremena. 

Photografije by Rase Rundic London - Willeden High road  july 2011 ( 5 min udaljeno od nase kuce u Londonu)

Dok se mi ovde borimo sa nesnosljivom toplotom i temeperaturama iznad 35 gotovo vec dve sedmice u Londonu hodaju u zimskim jaknama i bore se sa hladnocom i kisom koja svakodnevno pada.

Iako se zalim na toplotu ali kad vidim ove slike i setim se hladnoce i kisa, onda mi nekako pocne da prija ovo vreme i zaista mislim da bi trebala uzivati u ovom vremenu jer leto brzo prodje.

Danijel mi je rekao pre neki dan da bi se vratio u Englesku odmah zbog komaraca koji su napast ovde i zbog Engleskog vremena.

No comments:

Post a Comment