''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

7 Dec 2010

Life in Erdevik

Probudite se. Probudite se. Odrasli ste.

Niste više mali da samo spavate.

Prestanite da se zabavljate svojim igračkama. Većina ljudi tvrdi kako hoće da izadju iz dječijeg vrtica, ali ne treba im vjerovati. Ne vjerujte u to. Ljudi samo žele da povrate svoje polomljene igračke.
Vratite mi moju ženu. Vratite mi moj posao. Vratite mi moj novac. Vratite mi moj ugled, moj uspjeh!
Budjenje nije prijatno. Čovjek lijepo leži u krevetu, budjenje ga samo uznemiri.
Zato mudrac ne pokušava da probudi ljude oko sebe.
Nadam se da ću umrijeti da budem mudar u ovoj prilici, i ne učinim ni najmanji pokušaj da vas probudim, ako spavate. To se mene ne tiče, i pored toga sto vam povremeno kažem: „Probudite se!“ Ja samo treba da produžim naprijed svojim putem, da i dalje igram svoj ples.

Antoni De Melo, „Budjenje“

Berba grozdja


Daniel Mclarnon

Beba sa drvima u pozadini

Cepanje drva _ Daniel


Summer time was so busy. Picking up the grapes, watching villagers making wine, children starting a new school and learning new language.
It was hectic and demanded a lot of energy and patience...
In September the work on a house started and we got some wood for winter.
The workers we hired were so bad that still after 4 months we suffer.. but about workers in Serbia ..another time ...

No comments:

Post a Comment