''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

27 Mar 2012

Acina basta

 Od kada sam dosla u Erdevik Aleksandar Stankovic Aca http://zivotnaselu.blogspot.com/  mi je bio inspiracija, i on je novi na selu, ali godinu dana duze nego ja. Aca je napustio Beograd pre tri godine i vratio se na selo, pun ideja, entuzijazma i ljubavi prema zemlji i biljkama. Ne samo da je zaljubljenik u prirodu nego je i izuzetan umetnik i slikar http://mojagalerijaslika.blogspot.com/.

Pre par dana sam mu poslala cicoku , tu biljcicu otkrivenu prosle godine. Blagoja mi je dao par i od tih par vec par ljudi je posadilo i tako Bilova cicoka raste ne samo u Srbiji cak je i do Londona stigla. 

Ovo je prica iz baste preneta sa Acinog bloga. Aca zivi u Tobi.

 

PRIČE IZ BAŠTE: Od svega po malo... http://zivotnaselu.blogspot.com/

 Komšija Ištvan i njegov traktor. 
Zemlja opet nije ispala baš kako treba, ali šta je tu je...

Vuja i Žuta proveravaju kvalitet radova...
ni oni nešto nisu zadovoljni...;)
 ...od svega po malo
 Žuta je fascinirana narandžastom sadilicom
...sad bi ona to za čas izgrizla:-)
mali srebrni luk u kućici
 Visoke leje su konačno popunje povrćem za ranu potrošnju


 Ostatak crnog luka je zasađen pomoću malč folija. 
Nadam se da će se silni posao oko bušenja rupa isplatiti i da 
ove godine neće biti korova...

Rasad kupusa...po drugi put. Prvi put se zemlja
na površini skamenila posle jednog zalivanja. Sad ima dosta
peska...valjda će biti bolje...
Jedan jež nam je pravio društvo neko vreme..
 Bebina čičoka iz Erdevika je...
 ....dobila posebno mesto u ogradjenom i prostoru nasutom 
finijom zemljom iz bašte. Ostatak čičoke će poslužiti 
kao jestiva živa ograda...

1 comment:

  1. Hvala Bebo:-) Mi "seljaci" mora da se drzimo zajedno;-)

    ReplyDelete