''To become happier is a fun process. It’s not like a grueling struggle. All you’re trying to do is find those things that make you happy to do them...The important thing is to recognize that your time has always been and will always be yours...''

9 Nov 2010

Sabloni i tradicionalno molovanje u Vojvodini




U Erdeviku videla sam mnogo starrijih kuca koje su dekorisane sa šablonima i gumenim valjcima za molovanje.Šare pravljene šablonom su najčešće u dve ili tri boje. U švapskim kućama su gongovi i ajnforti ponekad ukrašavani i zidnim slikama.

U Erdeviku molerajski posao obicno rade zene jer to je tradicionalno ostao zenski posao.

2 comments:

  1. to sve je zaista divno!... ali postoji jedan veliki problem a to je sto u tim selima i mestima kuce nimalo nisu povoljne a i one napustene vlasnici nebi prodali vec im je milije da se sruse nego da neko dobije povoljno krov nad glavom. ako znate neku kucu koja ima veliki plac na kome bi mogla da se radi basta javite mi na marijastricki@gmail.com Pre par godina sam videla divan napusteni hotel u selu lezimir, proverila sam podatke o hotelu koji ce za par godina ako ne i par meseci postati rusevina i saznala sam da je hotel u vlasnistvu drzave bila sam kod gradonacelnika koji je odgovoran za to i on pune dve godine nemoze da ,mi odgovori sta se sa time radi i zasto se ceka da gradjevina koja ima 18 divnih soba i divni prostor za restoran i odmaraliste 20godina ceka da se srusi zato sto gradonacelniki ostali odgovorni nisu u stanju da ga prodaju... zaista sam sada vec ogorcena po tom putanju jer sam htela da na tom mestu preuredim hotel u dom za stera lica podrucja Sremske mitrovise i da na tom podrucju zaposlim dvadesetak ljudi koji nebi isli onda da traze posao u beograsu ili novom sadu vec bi ostali blizu svojih vekovnih ognjista

    ReplyDelete
  2. ima velika kuca na prodaju samo mi se javite na broj 063 711 49 64

    ReplyDelete